.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار دبيران انجمن‌هاي علمي دانشگاه مازندران با رييس دانشگاه

شمال نیوز-رييس دانشگاه مازندران در دیدار با دبيران انجمن‌هاي علمي و كانون‌هاي فرهنگي و هنري دانشگاه مازندران گفت: انجمن‌هاي علمي با توجه به ماهيت‌شان مي‌توانند در پيشبرد اهداف علمي و فرهنگي كشور تاثيرگذار باشند.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابلسر:احمد پور رياست دانشگاه در اين نشست، هدف بنیادی فعالیت‌های انجمن‌هاي علمي را تربیت كادري مبتكر، خلاق و كارآفرين برای اداره امور نظام دانست و خطاب به حاضران اظهارداشت: از آنجایی که اداره کشور به شما سپرده خواهد شد لازم است تا با حضور در فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی تجارب ارزنده‌ای کسب نمایید.
وی با اظهار اینکه دانشگاه محلی برای بارور شدن توانمندی‌های دانشجویان است، گفت: براي تحقق اين کاربايد اعتبار و بودجه لازم را جذب نمود و به همين دليل با پيگيري‌هاي به عمل آمده در مدت 2 سال گذشته، بودجه دانشگاه مازندران نسبت به سال‌هاي قبل رشد چند برابري داشته است.
محمد علي كريمي مدير امور فرهنگي دانشگاه در ادامه نشست با اشاره به اینکه دانشگاه مازندران، جزء اولین دانشگاه‌هایی بوده که دارای معاونت فرهنگی مستقل شده است، گفت: تا قبل از تفکیک نیز فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مسئولان ارشد دانشگاه بوده است.
وي با اشاره به وجود 32 انجمن علمي دانشجويي و 16 كانون فرهنگي و اجتماعي و هنري در دانشگاه از انجمن‌ها بعنوان تشكلي فراگير و پويا ياد كرد و افزود: انجمن‌هاي علمي انگيزه خوبي براي توليد علم و پيشرفت‌هاي علمي در دانشگاه خواهند داشت، لذا نياز است تا ارتباط و تعامل خود را با صنعت و اجتماع برقرار و ارتقاء بخشند.
وي گفت: توقع اين است كه تحرك و خيزش علمي بيشتري بصورت فراگير و با دامنه و وسعت بالاتري در اين دانشگاه بعنوان دانشگاه مادر و منتخب استان صورت پذيرد.
در ادامه این نشست دبيران انجمن‌هاي علمي و كانون‌هاي فرهنگي و هنري به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.
گفتنی است: در نشست مذكور معاونان و مديران دانشگاه حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.